«Розвиток пізнавальної активності дошкільників у процесі формування економічних уявлень»[
1.Теоретична частина2.1.1.Формування навичок економічного мислення та економічних уявлень у дітей дошкільного віку (Доповідь)
2.1.2.Педагогічний тренінг
2.1.3.Дискусія «Чи потрібно вивчати економіку в дитячому садку?»
2.1.4.Ігрова вправа «Так чи ні?»
2.1.5.Ігрова вправа « Що слово значить?»
2.1.6.Гра «Мікрофон»
2.1.7.Мозковий штурм « Які форми роботи доцільні в економічній освіті дошкільни -ків?»
2.1.8.Інтелектуальні завдання
2.Практична частина 2.2.1.Комп’ютерна презентація « Що таке гроші?», «Нові професії»
2.2.2.Виставка старовинних монет
2.2.3.Презентація центру «Бебі-бар»
- Коментарі (0)
- Далі