Для повноціного мовленнєвого розвитку дітей надзвичайно важливо не обмежуватися заняттями, а інтегрувати відповідні завдання у різні види дитячої творчості. Під час заняття , яке показала Санчук Надія Миколаївна малята поринули у казку , вчилися прислухатися до звуків довкілля і розвивала зв’язне мовлення; продовжувала вчити дітей знаходити правильну відповідь при розгляданні коректурної таблиці, розвивала слухове сприйняття, зосередженість; збагачувала словниковий запас прикметниками, дієсловами.
За сучасними підходами до освіти головне завданя педагога - не дати дитині певну суму знань, а навчити їх здобувати. А для цього потрібно, щоб малюк сам захотів пізнавати, досліджувати, експериментувати, вправлятися, творити.
З метою розширення знань дітей про властивості повітря Мосійчук Оксана Михайлівна провела ігрове заняття з елементами дослідницької діяльності в старшій групі . За допомогою спостережень та дослідів підвела дітей до самостійних висновків усвідомлювати причинно-наслідкові зв"язки в природі.
- Відкриті покази