По другому питанню виступила Скибан А.Г. , вихователь старшої групи ДНЗ №4 з доповіддю «Впровадження компетентісного підходу з використанням інноваційних технологій навчання в освітньо-виховний процес ДНЗ».
Вихователь відмітила як в сучасних умовах підготувати компетентну особистість здатну знаходити правильні рішення у конкретних життєвих ситуаціях. Маючи на меті виховання компетентного дошкільника, педагогам варто застосовувати принцип інтеграції не тільки на організованих фронтальних заняттях, та у всіх видах діяльності. При цьому варто ширше організовувати заняття не як форму навчальної роботи, а як зайнятість дитини протягом реального не надмірного регламентованого часу з наданням пріоритетів спілкуванню, обговоренню, спостереженню, дослідницькій та пошуковій діяльності.
Відомо, що на кожному етапі життя дитини закладається певний фундамент, який має визначити місце в становленні цілісної особистості. Вирішального значення набуває формування в дошкільнят активно-пізнавального ставлення до навколишньої дійсності – ось головне, спільне для будь-яких пропонованих сьогодні технологій
В практичній частині було переглянуто організацію життєдіяльності дошкільників із застосуванням інноваційних технологій в освітньо-виховний процес, де слухачі мали змогу переглянути і познайомитися як застосовувати інноваційну діяльність на практиці.
- Ділове мовлення;
- Творча розповідь;
- Пластичний етюд;
- Робота з асоціативними картами;
- Робота з блоками Дьєниша;
- Розв’язування завдань з алгоритмами;
- Використання методу « мікрофон»;
Підсумував зустріч вихователів тренінг « На шляху самопізнання», де всі вихователі мали змогу поділитися своїми напрацюваннями, розкрити свої погляди на життя.
- Методоб`єднання вихователів старших груп