«    Жовтень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Проєкт “Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні”
У рамках ініціативи “Спільно до навчання” у співпраці Міністерства освіти і науки України з дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні реалізується проєкт “Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні”. Проєкт має на меті залучити до навчання дітей, які з різних причин не відвідують заклади дошкільної освіти, а також підвищити кваліфікацію педагогів та здійснити педагогічну підтримку батьків.
Адміністрація дитсадка від ЮНІСЕФ вже отримала ігрове обладнання для занять з дітками 5-6-річного віку. Це – дитячі конструктори, ляльки, машинки, дитячий балансир, ігрове обладнання для занять з фізичного розвитку, канцелярські товари, тощо.
Адміністрація дитячого садочка зазначає, що з цим обладнанням у закладі буде суттєво покращено навчально-ігрове середовище, яке сприятиме комфортному освітньому процесу, розвитку і самореалізації
Коментарі (0)
Далі
Семінар : «Емоційний інтелект, як фактор психологічного здоров’я дітей дошкільного віку»,
В закладі пройшов практичний семінар на тему : «Емоційний інтелект, як фактор психологічного здоров’я дітей дошкільного віку», де педагоги підвищили психолого-педагогічну грамотність, сформували уявлення про значущість розвитку емоційного інтелекту власного та дитячого і освоїли прийоми розвитку емоційного інтелекту.
Завданнями семінару були:
1. Уточнити і систематизувати знання педагогів про значущість розвитку емоційного інтелекту
2. Активізувати педагогічне мислення вихователів, стимулювати розвиток у них творчості та професійної активності.
3. Підтримати інтерес педагогів до подальшого вивчення даної теми.

І. Теоретична частина

1. Психолого-педагогічна грамотність педагогів.
2. Прийоми розвитку емоційного інтелекту.
3. Розвиток емоційного інтелекту власного та дитячого.

ІІ. Практична частина
1. Руханка «Предмет по колу»
2. Визначення рівня власного емоційного інтелекту.
3. Практичний блок
Коментарі (0)
Далі
Які додаткові гуртки і заняття в нашому садку потрібні дітям?